Mediji o nama





Drugi China International Consumer Products Expo trebao bi se održati u Haikouu, glavnom gradu provincije Hainan

Drugi China International Consumer Products Expo trebao bi se održati u Haikouu, glavnom gradu provincije Hainan, od 26. do 30. 7. 2022. Robne marke iz 58 zemalja i regija potvrdile su svoje sudjelovanje na Expo-u.
China International Consumer Products Expo (u daljnjem tekstu Hainan Expo) jedna je od četiri glavne izložbe na nacionalnoj razini čiji su domaćini Ministarstvo trgovine i Narodna vlada provincije Hainan, a koja je zapisana u Općem planu izgradnje Slobodne trgovačke luke Hainan i Izvješću o radu Vlade Državnog vijeća. To je, također, prva nacionalna izložba s temom proizvoda široke potrošnje i najveća izložba proizvoda široke potrošnje u azijsko-pacifičkoj regiji.

Glavni tajnik Xi Jinping rekao je da će održavanje sajma Hainan Expo kako bi se osigurala platforma za izlaganje i trgovinu visokokvalitetnim potrošačkim proizvodima iz cijelog svijeta pomoći svim zemljama u svijetu da podijele prilike na kineskom tržištu, promiču oporavak i rast svjetskog gospodarstva i pomoći Kini da svijetu pruži više kvalitetnih potrošačkih proizvoda.
Suočen s dvostrukim izazovima promjena i pandemije neviđene u cijelom stoljeću, Hainan Expo pružit će dobru priliku za poticanje potrošnje i jačanje povjerenja u gospodarski razvoj.

Ovaj Hainan Expo, s temom “Podijelite otvorene mogućnosti za stvaranje boljeg života”, dat će veći značaj “visokokvalitetnim” i “novim” potrošačkim proizvodima. Ukupni izložbeni prostor povećat će se s 80.000 četvornih metara u prvoj sesiji na 100.000 četvornih metara, a svi posebni štandovi bit će izgrađeni na ekološki prihvatljiv način. Francuska će biti počasni gost ove izložbe.
Na međunarodnom izložbenom prostoru sudjelovat će 740 izlagača s 1322 brenda iz 58 zemalja i regija. Mnogi vodeći brendovi koji su sudjelovali u prvoj sesiji, poput L’Oréala, Richemont grupe i Swatch grupe, proširili su ljestvicu sudjelovanja. Osim vodećih brendova, na ovom sajmu sudjeluju i vodeći svjetski brendovi u nekim podsektorima, među kojima su američki Estée Lauder i japanski kose u industriji mirisa, američki Tumi u industriji prtljage, japanski Otsuka i australski NutritionCare u proizvodima zdravstvene industrije, japanska DAIWA u industriji morskog ribolova, Hong Kong TSL u industriji nakita, švedski Hästens u industriji madraca i Hello Kitty u industriji tematskih parkova.
Domaći izložbeni prostor uključuje sudjelovanje 31 provincije, autonomne regije i općine, s fokusom na visokokvalitetne potrošačke proizvode i slavne robne marke. Ovogodišnji Hainan Expo također je postavio novi izložbeni prostor za domaće premium proizvode. Na sajmu će sudjelovati Wuliangye, PIEN TZE HUANG, iFLYTEK, Bloomage, auratic i drugi poznati kineski brendovi.

Što se tiče poziva kupaca i organizacije, Hainan Expo 2022. usredotočit će se na profesionalne kupce pozivajući tax-free poduzeća, poduzeća za prekograničnu e-trgovinu, vrhunske komercijalne maloprodajne divove, pojedince visoke neto vrijednosti (HNWI), itd. na izložbu za nabavu i transakcije.
Ovogodišnji Hainan Expo stvorit će Global Consumption Forum, vrhunsku platformu za razmjenu s fokusom na potrošačke proizvode. Održat će bogate popratne aktivnosti u različitim oblicima, uključujući forume velikih razmjera kao što su Global Consumption Innovation i Duty Free and Travel Retail Conference te Summit Forum o održivoj potrošnji. Također će organizirati niz događaja kao što je namjenska zona za livestreaming izlaska novih proizvoda, tjedan mode i promocija visokokvalitetnih proizvoda u različitim provincijama, autonomnim regijama i općinama.



Očaravajući Peking na RTS

“Uoči zimskih olimpijskih igara na beogradskim ulicama održana je skromna promotivna kampanja programa Očaravajući Peking koji se emitira na Drugom programu Radiotelevizije Srbije. Programi o Pekingu emitiraju se na javnim servisima regionalnih televizija već nekoliko godina, čime javnost u ovom dijelu Evrope stječe saznanja o tradicionalnim i modernim aspektima kineskog glavnog grada, što vodi do približavanja ljudi i produbljivanju prijateljstava.”